sunnuntai 16. helmikuuta 2014

nuorimmaisen huone


Olen ehtinyt hommata nuorimmaisen huoneeseen jo yhtä sun toista sisustusta valmiiksi. Autotalli kuulemma, mieheni mielestä, alkaa olla täynnä tavaroita uuteen kotiimme. Muutama tuoli, sänky, pöytä...mitähän vielä..

Tältä tulee näyttämään Herra Nuorimmaisen huoneessa:

Lattialle olen hommannut keltavalkoraidallisen maton.

www.isku.fi

Sängyksi on tulossa Muuramen keltavalkoinen sänky. En muista/löydä mallia tähän hätään. Etsin sen. 


Kattoon on tulossa ihana, vanha retrovalaisin. Sekin keltainen. Kovin tuntuu tulevan keltavalkoinen. Jotain muutakin sinne tulee, tottakai. Mustaa varmasti. Liitutaulumaalia/kalvoa laitetaan johonkin. 

Seinä kaipaa jotain hyllyä. Yhteä vaihtoehtona on String-hylly. Mustana. (Jep, ja pöly näkyy tarkuuvarmasti.) 

www.finnishdesignshop.fi

Toinen vaihoehto on tämä IKEAn Ekby Järpen -seinähylly. 

www.ikea.com

Ylläoleva hylly löytyy meiltä tällä hetkellä kokovalkoisena. Tuonne pikku-ukon huoneeseen voisi valita tuon valko-koivuisen. 
Jonkinmoinen kaappi/lipasto juttukin tarvitaan. Yhtenä vaihtoehtona voisi olla blogissa aikaisemminkin esiintynyt kaappi, jonka olen saanut äitini kotoa. 


Verhoiksi olen varannut meidän pienelle automiehelle Marimekon Bo Boo kankaan. Kirpparilta löysin uudenveroista kangasta kivan palasen. Siitä saa hurautettu pojalle ikkunan suojaa. 
Eiköhän noista saa jonkinmoista aikaiseksi. Tokikin tästä postauksesta puuttu vielä monta palasta, joilla pojan huonetta tullaan täydentämään. Lelut itsessän ovat oivallinen sisustuselementti. Niitä piilottelemalla ja toisaalta esiin tuomalla, saa kivaa vaihtelua huoneeseen.

Mutta...aamulla kello soi 06.20. Oppilaat odottavat innokkaina(?) pirteää opettajaansa. 
Hyvää yötä! 



2 kommenttia:

  1. Minä olen haaveillut tuosta Ikean hyllystä, tosin vanerisilla hyllyillä. Mielestäni se on nätimpi kuin String. Harmi vain, ettei meillä ole seinäpintaa hyllyä varten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaneri olisi varmaan kivan näköinen. Mä ajattelin, et tehdään se upotettava kirjahylly ihan laudoista vaan. Muutama tuki joka hyllyn alle. Oliskohan ok? Eteen tulee liukuovi, jota voi liikutella sekä hyllyn että tietokonetilan oviaukon eteen. Toivottavasti tulee käytännössä yhtä toimiva kuin mun ajatuksissakin.

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina. Kiitos!