perjantai 5. joulukuuta 2014

5.12.2014



Minulta on kyselty joululahjatoiveita. Aina yhtä vaikea vastata. Olen nyt muutaman päivän pyöritellyt joitain ideoita:




Meillä ei ole vielä yhtään String -hyllyä. Paikka olisi jo valmiina. Aina tarvitaan pehmeää ja lämmintä yö-/oloasua. Nanson Birdy olisi tähän sopiva. Kultakeramiikan Liekkipadalle olisi käyttöä. Tykkään laittaa ruokaa uunissa. Neljän litran pataan mahtuisi jo vaikka mitä. 
Ja jouluahan ei tule ilman After Eight -suklaata. 
Siinäpä niitä. 

Mitä sinä olet toivonut lahjaksi?


~ Pauliina

P.S. ARVONTA yhä käynnissä! KLIK! tai KLIK!


Kuvat: Nanso, Kultakeramiikka, Scandinaviandesigncenter ja Google. 




8 kommenttia:

  1. Saumuria. Kuulemma pukki on liian köyhä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh! Lahjatoiveita on vaikea keksiä... Vuosi vuodelta vaikeampaa. Oletteko muuten menos R joulun aikoihin?

      Poista
    2. Pikkusen on vielä auki. Olen houkutellut täällä käymään. Pyhinä ei ainakaan liikahdeta.

      Poista
  2. After eightit ihan munkin suosikkeja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut vaan iskee, ja After Eight on juuri sellainen. :)

      Poista
  3. Mä haluaisin sähköhammasharjan, kun edellinen ei jaksa enää edes yhtä pesua latauksen jälkeen..
    Noita Nanson yöpaitoja oon ihastellut! Punainen kyllä iskee enemmän. ;)
    -Kaisa-

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. No joo, punainenkin kyllä passais mulle. :) Jospas se teidänkin pukki lukis näitä postauksia. ;)

    VastaaPoista

Kommentti ilahduttaa aina. Kiitos!